Gästblogg

Hejhej nu är det Robins fru som sitter här. Min man har jobbat hela dagen och jag har lagat bärpaj till honom. Det är väl så det ska vara, han jobbar och jag tar hand om barnen. Ni vet väl om att vi har barn?
Neeee.. jag skojja bara. Inte än. Men laga mat.. det är väl så det ska vara? Jag lagar mat och det står på bordet när han kommer hem - oavsett tid!
Annars kommer jag bli slagen.

Förövrigt så håller vi en djup diskution om boken The Secret och om attraktionslagen. Jag och Robin försöker komma fram till HUR attraktionslagen fungerar.
Är det någon som förstår så skriv gärna?

Nej nu måste jag gå och kyssa min man!
GRRRRR

läs: www.bladis.blogg.se också ffs!

puss på alla! / er framtida världshärskare !

och eftersom ROBIN aldrig lägger upp bilder på vardagen så ska jag rädda era ögon!









och det här är jag!

see yah



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe rolig inlägg ska följa din blogg också nu

Bye

2009-07-14 @ 15:03:57
Postat av: Emelie

det tycker jag du ska göra, vem du nu är :)

2009-07-14 @ 21:21:49
URL: http://bladis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0