koprofag

vi låg nyss och såg på låt den rätte komma in...inte så bra tyckte jag. sen tog jag ett sömnpiller o nu e jag skakis eller typ obalanserad när jag skriver. det är roligt :)

min älskade ängel (som jag kallar henne) men hon heter egentligen "snygge emelie" borstar tänderna. hon har inga kräk reflexer o det gillar jag :) de e behagligt att veta...och lite upphetsande.

detta inlägg är dedikerat till alla dom har raseriproblem när comviq horan pratar om att mna har för lite pengar att ringa för osv.   jag och min duva "snygga emelie" ska tänka på er under nästa nästa tysta minut. vi lider nämligen med er.



nu kicka tabletten in hårt och mitt huvud blev betydligt mycket tyngre....min pärlas(snygge emelies) axel är mitt stöd just precis som är under många andra omständigheter med...

nu säger jag och mitt huvud godnatt och försäkrar er om att morgon dagen kommer va en dag då någon i din närhet kommer lägga märke till just dig! extra mycket......så ni vet det


             jag hatar er :) <33 så himla mycket

emelie snyggisen tycke inte hon såg bra ut på bilden....men jag vet att hon e snyggisast i hela universumenenet faktiskt






god natt<3 på återseende lr återläsande kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0