porr är mer än porr

idag vill jag ge jätte mycket credd till porrskådisar runt om i världen.
de e nog fan inte ett lätt jobb med tanke på alla som är runt om under inspelningen dvs. camera män, producent, manus författare, statister mm.
sen e de nog fan inte lätt heller med tanke på att det faktiskt är ett jobb och alla har ju ett privat liv vid sidan om som innefattar egna barn, pojkvänner, flickvänner, familjer och grejer. jag kan säga att jag hade fått ont i hjärtat om min flickvän hade att suga andras snoppar som extraknäck.
sen måste de vara oerhört krävande!! tänk er att en film inspelning varar en hel arbetsdag, då underdriver jag med stor marginal gissar jag på. men att gång på gång behöva låtsas vara sugen på sex och hålla den uppe som kille är ju galet. eller som tjej att ha något komma in och ut under en jätte jätte lång tid måste ju skapa en friktion som heter duga. det måste ju göra sjukt ont!
jaja...jag är ingen expert på ämnet, men man ska verkligen inte underskatta porrfilms branshen för vem vet, en dag kanske du hamnar där själv.
jag kan passa på att rekommendera fråga olle dokumentären om porrfilms industrin, mycket intressant!!
ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0