efter många om och men...





" its been a long, a long time comin but i know, a change gonna come, oh yes it will"
  sam cooke - 1964



i dagens språkbruk  "de va inte igår mannen". och nej det var det ju inte. men jag har tagit mitt förnuft till fånga och lyssnat på vad mina föredetta läsare har sagt. så jag ska börja skriva aktivt igen :)
jag vill ju att ni "mina läsare" ska vara delaktiga i min blogg så ni får mer än jättegärna komma med några balllla förslag på ämnen som ska tas upp. jag svär på min mamma och även på gud att förändringens vindar äntligen är här.

jag uppdaterar inom väldigt kort och har många saftiga saker att prata ut om och mycket kritik och dirty facts.

här e ett smak prov på några saker som ligger och bubblar i mig :

motherfucking comviq

bussar och motherfucking busschauaförer

väckarmotherfuckingklockan

espressojävlamotherfuckinghouse

alla andra motherfucking bloggare (blondinbella)

värme/ yours truely


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot det ^^)

2009-06-26 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0