dagens outfit + övrigt




idag har jag valt att fortsätta lite på "superhjälte" temat. både jag o min hustru vaknade med huvudvärk, så en spark dräkt är idyylisk för en sån här dag. fortfarande problem med toalett besöken dock, men blöja ingår nog i klädseln...i hope

min frus rum är/borde va en avspärrad zon, som hon sa så går vi näst intill runt i vår egen avföring och bakterierna frodas som i den där jävla virus filmen, så det är nog inte en tillfällighet att vi blev sjuka, snarare ett faktum. men jag skyller på sexet igår. eller att någon glömde låsa dörren så att basketlaget ifrån sunes sommar stormade in och röjde medans vi sov.

elyyse ikväll som födelsedags present från min fru till mig :D ska kränga och verkligen hån skratta åt barnen i afrika i ett par timmar....igår såg vi slumdog millionare,den va fet som fan :)

mer kommer imorgon eller redan ikväll..så höll ögonen öppna ;)...annars ser ni inte så mycket

Kommentarer
Postat av: jalle

fan var inte jag bjuden för :< slumdog millionare e fet som fan ja

2009-03-30 @ 11:18:13
Postat av: zzzzzzz

dog hunden?

2009-03-30 @ 11:21:42
URL: http://skadadpizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0