alla vill till himmelen...







inte jag....och jag inte vill till himmelen av ganska logiska anledningar

1. där kommer bara vara gammla gubbar och gummor

2. de få som inte kommer vara gammla kommer antagligen vara skit tråkiga och överdrivet snälla och jätte kristna

3. inget sex, enligt den kristna tron måste man ju ha gift sig innan också vidare

4. ingen synd över huvudtaget dvs inget supande och inget "önsketänkande", inget svärande, antagligen får inga damer gå runt i korta kjolar och u-ringade tröjor heller

nej....jag drar hellre till helvetet och brinner i all evighet för där kan jag skrika och svära iallafall


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej

Vet du vad

det finns inte bara gummor och gubbar i himmlen

min bäbis finns där också

2009-07-17 @ 21:10:40
URL: http://bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0