day n what!!!!






Nu blev jag mighty besviken...jag tänkte att äntligen har det kommit en låt som är värdig att få spelas på radion och lyssnas på av mina öron.....day n night, the lonely stoner seems to free his mind at night.....man flyger iväg av den! fick en sån grymm bild i huvet att musikvideon skulle va mörk och dyster och genomtänkt..riktigt så trashad o bra!!!.....men för 5 min sen sökte jag låten på youtube och till min fasa såg jag något jag inte ville se......jag kan inte höra låten mer nu :S :(  knulla din mamma kid cudi o din feta låt :( kunde ni inte hållt musiken levande och sorterat ut er från den djungeln av skit musik som överlever på sex och sex och sex.....sex e bra...men inte när musiken ska vara äkta.....den får 0 poäng nu

                                                                               

                                                                                   
      




                                                                                       its all in the musik!







                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0