dagens utfitta + svar o annat skit :)




dagens klädsel är inspirerad av sex temat som har förekommit nu av ren slump och även pga det vackra sköna vädret igår som gör att afrodisiak frodas förfullt.....så min outfit idag är...en kvinna ;)

(vågade jag inte lägga upp en bild på mig o min flickvän i samma postion med risk för stalking osv)




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den sista frågan beror ju på, vill man tillfredsställa sig själv eller också sin partner?

Många kvinnor klagar på att män är dåliga i sängen men det kanske beror på att just de männen bara tänker på att tillfredsställa sig själva och inte så mycket sin partner. Likaså med kvinnor.

Jag har ju hört det med att kvinnor är bättre på sex men hur vet man for sure? Det kanske bara var ett rykte från början.
Om man tänker på både sig själv och sin partner så blir båda tillfredsställda och då är båda lika bra på sex.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kära "hermina"
jag tackar ödmjukast för det seriösa och välformulerade svaret och tankedelningen du bidrog med.
jag förstår exakt vad du menar och vad du grundar det på. det är ju såklart från person till person vad som krävs för att man ska känna sig tillfredställd så på så sätt är det ju individuelt. jag håller fullständigt med om att många är själviska och att det oftast brukar va mannen. så det gör det ju nästan till ett faktum att män är samre...för många män har noll team work....jag blir så jävla arg på dom kukarna som gör så mot sin/sina flickvänner!!!! döda dom :S....men det finns väl kvinnor som gör så med? som bara tänker på sig själv. det kanske inte förekommer lika ofta iochmed att mannen brukar vara den dominanta av könen, men det förekommer väl? kanske inte mannen allitd får sin avsugning utan han kanske går ner och gör sin grej, får henne att komma...sen somnar hon lr bara inte orkar mer.........???????????

ska äta NU :P hahah hej då loooove

Kommentarer
Postat av: Jorma och Pekka

say what? haha började med vad?



mvh krigarprinsessorna!

2009-03-30 @ 20:49:13
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: jag tränar på olika ställen båda gångerna, ena gången är i min skolan och andra i en annan lite utanför stan :)

2009-03-30 @ 21:50:02
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: mirelle

har du bara dagens outfit robin eller? värsta modebloggaren!!!hahaa

2009-03-30 @ 21:50:28
URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/
Postat av: Hermina

exakt ;)

2009-03-30 @ 23:38:10
Postat av: sabina

sv: aj va? haha okej :P

2009-03-31 @ 12:41:36
URL: http://ssabinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0