hmmmm sex?




dagens outfit......klaustrofobi! dock fortfarande lika svårt med toalett besöken :S är det någon ny trend som har uppstått eller? kanske det börjar bli poppis att kissa på sig för jag ser ingen annan lösning i detta fallet.

dagens tittar/läsarfråga = varför påstås det att det kvinnliga könet är så mycket bättre i sängen än det manliga? hur kan det isåfall vara? grundat på vad?

själv anser jag att det är fighten om vem som är "bäst" mellan kvinnan och mannen som har startat diskussionen, visst, en kvinna vet vad hon vill ha sexmässigt så därför förstår jag att två kvinnor kan vara bättre än en man och en kvinna tillsammans, för mannen vet ju inte riktigt vad som är rätt och fel och kna lätt få saker för sig som kanske inte alls stämmer när man läser lite i regelboken....men vadå...då borde två män också vara bätttre ju? eller? om jag har ngon manlig homosexuel läsare så kan väl du ge mig en kommentar, då måste du såklart också ha haft sex med en kvinna inann så du kan gämföra, även om jag har någon kvinnlig homosexuel läsare, samma sak gäller dig...lr bara någon som har varit busig och provat att experimentera med samma kön...skriv så jag kan få svar på frågan....själv har jag bara provat det såkallade "normala" sättet och könner mig tillfredstäld som det är tacksåmycket....så för att göra ännu en lång fråga kort.......vem är bäst i sängen..MÄN eller KVINNOR...jag vill gärna att ni ska grunda det på något så inga lösaktiga svar tack (L)


harrebraaaaaa

Kommentarer
Postat av: bögen

sexitime

2009-03-30 @ 11:16:33
Postat av: Hermina

Den sista frågan beror ju på, vill man tillfredsställa sig själv eller också sin partner?



Många kvinnor klagar på att män är dåliga i sängen men det kanske beror på att just de männen bara tänker på att tillfredsställa sig själva och inte så mycket sin partner. Likaså med kvinnor.



Jag har ju hört det med att kvinnor är bättre på sex men hur vet man for sure? Det kanske bara var ett rykte från början.

Om man tänker på både sig själv och sin partner så blir båda tillfredsställda och då är båda lika bra på sex.

2009-03-30 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0