skönt att leva med gott samvete

bli smal med hjälp av alla olika sorters jävla påhitt och kurer och gammla tjocka osäkra kärringar som plötsligt efter 40 års krängande köper svin dyra superpiller som påstås ska gräpa ur allt fett ur deras kroppar bara för att de äntligen börjar förstå att livet inte längre har mer att ge och att de aldrig kommer få uppleva sin största dröm....när drömmar går i kras räddar pillerna dom som någon sorts sista utväg innan det absolut sista hoppet lämnar dom för inte ens hoppet känner att dom är värda en chans till....antingen e jag dum i huvet lr så har jag jävligt rätt när jag säger att hela världens system är rubbat....men fan! hur levde man på sten åldern? varför är det enligt oss så långt ifrån verkligheten man komma? men om sanningen ska fram så är vi också djur...exakt lika mycket som råttorna nere i din källare, enda skillnaden är...de e vi som är jordens "skumbags" den största jävla katastrofen jorden någonsin skådat. det hade varit rättvist om råtterna la ut människo-fällor....jag hatar oss....sluta gnälla på att bilarnas avgaser är mördaren och flygplanen dödar ozonlagret....de e ju bara bortförklaringar, vi är såsjukt patetiska att vi inte vågar se den riktiga gärningsmannen dvs oss själva....vem tillverkar flygplanen? vi. vem kör bilarna? vi...vi skyller på bilarna som om det är ett levande objekt...som att bilarna kör runt och förstör och vi är offren som ofrivilligt blir trakaserade och blir tvugna att åka med.....

 

 

jag hatar er men jag älskar er....

p.s jag orkar inte ha stor boktav efter varje punkt och jag orkar inte stava rätt och jag orkar inte sätta punkt på rätt ställe för det är menings löst....hejdå:)


Kommentarer
Postat av: skadadpizza

Vill människan, så ska man få döda ett djur hur man vill

2009-03-25 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0